3 Ekim 2010 Pazar

Firma Nedir?

Şirket veya firma, Türkiye yasalarına göre, iki veya daha fazla gerçek veya tüzel kişinin bir araya gelerek, emek veya mallarını, müşterek bir amaçla, bir sözleşme ile birleştirmeleri sonucu ortaya çıkan tüzel kişiliktir.

Limited Şirketler

Limited şirketin kurulabilmesi için özel kanunlarında aksine bir hüküm olmadıkça esas sermayesinin en az 5.000 Türk Lirası olması gerekmektedir. Belli bir iktisadi amaç ile uğraşmak üzere kurulan, yalnız mal varlıkları ve ortakları ile sorumlu oldukları tüzel kişiliğe sahip ticaret şirketidir.Limited şirketlerde "müdür" ünvanında görevli bulunması şarttır. Ortaklardan biri müdür olabileceği gibi dışardan bir kişi de müdür olarak atanabilir. Limited şirketlerde müdürler kamu borçlarına karşı kanunen tüm mal varlıklarıyla sorumludurlar. Limited şirketler bankacılık ve sigortacılık yapamazlar. Sayısı anonim şirketlerden fazladır. En az 2 en fazla 50 ortakla kurulabilir.

Firma

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben Kurgan Şehrinde yaşayan Adrik Vadim, hepinizle burada Bay Benjamin'in 15.000.000,00 Ruble kredi ile bana nasıl yardımcı olduğunu paylaşmak istiyorum. Sadece geçimimi sağlamak için kurgan'da birkaç otel var ama talihsiz hala kira ödemekte zorluk çekiyordum ama şimdi kendi bakımımda çalışan 5 işçi ile kendi işimde olduğum için Tanrı'ya şükür. Sadece finansal özgürlük arıyorsanız, aşağıdaki bu e-posta ve uygulama numarasıyla birlikte Bay Benjamin ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim. 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    YanıtlaSil