3 Ekim 2010 Pazar

Şişme Havuz Firmaları

Uzun Yıllardır Şişme Ürün Gurupları Yurtdışından İthal Edilirdi.Asgari 1 Ay Bekleme Süresi ve Gümrük Prosedürleri, Ürünlerin Teknik Desteğinin Olmaması gibi Sorunlar Yaşanırdı. Bu Sıkıntıları Artık Yaşamamak İçin Firmamız Organizasyon Sektöründeki Büyük bir Boşluğu Doldurarak Bu Sektördeki Şişme Ürünlerin İmalatına Başlamıştır. Ürünlerimiz 12 Ay Garantilidir.Üretimini Yaptığımız Ürünlere Ait Listemizi Aşağıda Bulabilirsiniz. * Şişme Oyun Parkları * Şişme Maskotlar * Fly Tube * Yol Kemerleri * Ürün Maketleri * Yer Balonları * Baskılı Balon Ürünlerimizi Sizlerin İsteği Doğrultusunda Projelendirip Üretiyoruz.. Siparişleriniz İçin İletişim Bilgilerimize dan ulaşabilirsiniz
Firma


1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben Kurgan Şehrinde yaşayan Adrik Vadim, hepinizle burada Bay Benjamin'in 15.000.000,00 Ruble kredi ile bana nasıl yardımcı olduğunu paylaşmak istiyorum. Sadece geçimimi sağlamak için kurgan'da birkaç otel var ama talihsiz hala kira ödemekte zorluk çekiyordum ama şimdi kendi bakımımda çalışan 5 işçi ile kendi işimde olduğum için Tanrı'ya şükür. Sadece finansal özgürlük arıyorsanız, aşağıdaki bu e-posta ve uygulama numarasıyla birlikte Bay Benjamin ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim. 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    YanıtlaSil